Alla inlägg under augusti 2008

Av Jessica - 14 augusti 2008 21:00

idag vart man välkommen tillbaka till verkligheten. jobbade kväll idag, mycket skönt + att nu är jag ju faktiskt ledig fyra dagar igen. lyx måste jag säga. känner mig dock värd det efter allt slit i sommar. gick bra att jobba, fast jag är på en ny avdelning. nu sitter jag bara och väntar på johan, som vanligt. andas, räkna till tio. ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tio. så, nu känns det bättre. tjing tjong i lingonskogen!

Av Jessica - 13 augusti 2008 20:57

idag gick vi samma väg som igår fast åt andra hållet naturligtvis. eftersom det var utför gick det mycket snabbare och vi behövde inte vila lika mkt. tog ungefär 3,5 timmar ner bara och då hade vi en ganska lång fikapaus. fin utsikt har man fått sett även om fötterna nu ömmar och även resten av kroppen för den delen. måste säga att jag är mycket imponerad av johan, fredrik och framförallt melwin. johan och fredrik klagade inte ett dugg och melwin han pinnade på längst fram. gick hela vägen själv, 12 km vardera dag. han är matte's duktiga pojke han :)

Av Jessica - 12 augusti 2008 20:54

idag gick vi från storulvån till blåhammaren. sträckan på 12 km tog ungefär fem timmar med alla stop och fikapauser. när vi kom fram duschade vi och bastade lite för att sedan vila en stund innan trerättermiddagen som skulle ätas samtidigt som firandet av morfar. 60 år mop, grattis :)

Av Jessica - 11 augusti 2008 20:52

idag bär det iväg upp mot fjällen för att vandra. morfar fyller 60 år och det är på detta vis han vill fira sin sextioårs dag, så hej å hå här kommer vi.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards