Alla inlägg under september 2008

Av Jessica - 30 september 2008 19:31

nu har vi demonstrerat, protesterat! - perfekt.
hoppas det ger någon effekt.

Av Jessica - 30 september 2008 11:19

varför har jag inte alltid gått en morgonpromenad? det är så skönt, man vaknar verkligen och sen känns hela dagen mycket lättare. skönt. nu ska vi (jag och melwin) åka till lakasund och träffa malin och selma. take care!

älgarna demonstrerar, älgarna har fått nog.

älgarna vill ha frihet, här i sin egen skog!

Av Jessica - 29 september 2008 12:10

det har nu gått drygt tolv timmar av denna vecka och den har börjat riktigt bra. jag började med att ta en ordentlig sovmorgon ända till klockan tio. klev upp och åt frukost och nu har jag precis gått fem kilometer. ska strax äta lunch och sen ska jag se på desperate housewives. resten av dagen är ganska oplanerad, eller jag har två alterativ. antingen ska jag vara med johan eller så ska jag se på hockeyn. tiden får utvisa vad det blir. time for lunch!

Av Jessica - 28 september 2008 08:41

nu har jag precis klivit upp och vi ska snart gå in till stan för att äta tjejfrukost med lena, anna och mimmi. mysigt såhär på söndagen. förutom hade jag söndagar, men det var för att det var läxdag och då visste man att snart började ännu en vecka med skola, skola och skola. nu hatar jag de inte längre, söndagar är ganska bra faktiskt, det känns som man kan ta det lugnt på söndagar :) senare idag ska vi äta middag med släkten, jag har dock en ganska liten släkt så det är inte så mycket att tala om. mormor fyller år imorgon och vi ska därför fira henne idag. nu ska jag kila, hejsvejs!

Av Jessica - 27 september 2008 19:09

modo vann, jaa! nu ska vi snart äta. jag är jättehungrig. jag har gått tolv (!) kilometer idag. jag var nästan dööd när jag kom hem, men det känns skönt ändå :) mat, mat, mat!!

Av Jessica - 27 september 2008 11:08

nu sitter jag här och har ganska precis klivit upp faktiskt, har hunnit äta frukost. ska snart ta en frukt och sen tassa iväg på en låååångpromenad. i eftermiddag blir det hockey och sen ska vi ha middagsgäster. sis ska visst ha någon förfest här också, bara några tjejer så. jag och älsklingen ska nog ha en myskväll. se på film, ta det lugnt och bara vara vi. time to get out!

Av Jessica - 27 september 2008 11:08

vi var ung och spontan,

and i just loooove it!

Av Jessica - 26 september 2008 17:15

you mean more to me than anyone i ever loved at all.

and you taught me how to trust myself...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards