Alla inlägg den 5 september 2008

Av Jessica - 5 september 2008 13:20

jag har lovat sofie att jag ska skriva lite så hon vet hur det är. så nu kanske det är dags. vi kan ju dra igenom den här veckan. måndag - njöt jag av att vara arbetslös. tisdag - njöt jag fortfarnade. åkte på fotboll. onsdag - först anna, sen ramona och sen stina. torsdag - jobbade delad tur, åkte till ida efter jobbet. fredag - varit hos mormor, ska snart till sundsvall på hockey. lördag - fotboll + örnfraktsfest. söndag - grekland. jaaa, och nästa vecka blir det sol och bad i grekland för heeela slanten. ska bli sååå skönt. behöver lite sol känner jag. sitter iallafall just nu och ser på "happy feet" sååå sorglig film, blir alltid lika ledsen. ikväll ska vi äta ost&kex när vi kommer hem från sundsvall. ska förresten dit för att syrrans pojkvän ska spela med sundsvall :) kändes lite konstigt när jag skulle till mormor idag också insåg jag att sofie bor inte i samma hus nu längre. försökte att inte tänka på det så mycket, för snart kommer hon ju hem. nu ska jag fortsätta se på filmen. sofie, i'm with you! och om du någon gång tvivlar, tar du fram muggen så vet du att jag är där.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards