Direktlänk till inlägg 8 oktober 2008

jerry springer.

Av Jessica - 8 oktober 2008 10:56

fy faan vilka vidriga människor han tar dit ibland. just nu sitter jag och kollat på en hallick som väger säkert 200 kilo och står där utan tröja och äcklar sig, bläää! men jaa, jag kollar ju frivilligt men ändå. huvva, nu har jag bytt kanal. tror att jag föredrar oprah framför det där äcklet. idag ska jag jobba, jaaa. har varit ledig i två veckor nu tror jag, och behöver jobba, jag känner mig så lat. dagarna går, men jag gör liksom ingenting vettigt. men den femte november börjar iallafall en kurs som jag ska läsa :) förresten så skulle jag ju egentligen ha åkt till usa idag, skulle vara på arlanda nu. det känns faktiskt lite skönt såhär i efterhand, så jag firade med att ta en promenad på tolv kilometer ^^ usa hinner jag med en annan gång i livet, det finns ju förhoppningsvis kvar, om man säger så.

ååh, hur bra var det här då? nu börjar jag gråta istället, det är så tragiskt på tvn. men man dör inte av att gråta, ibland tycker jag att det är riktigt skönt att få gråta. det handlar om en man som dog, och nu är frun och barnen där och alla gråter, jag menar, hur ska man kunna hålla sig!? jaja, nog om detta. jag har faktiskt inte så mycket vettigt att komma med idag, såå, jag antar att vi slutar här. tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 oktober 2008 16:18

www.aromat.blogg.se

Av Jessica - 9 oktober 2008 17:45

jaa, ett tag framöver tänker jag dubbelblogga. www.aromat.blogg.se kika gärna in :) ...

Av Jessica - 8 oktober 2008 11:05

http://www.youtube.com/watch?v=1kwEwLdgYnk

Av Jessica - 7 oktober 2008 12:48

just nu sitter jag och ser på providence, ganska roligt program faktiskt. funderar på att se en film nu, vet bara inte riktigt vilken. har några alternativ, får se vad det blir! har ätit världens godaste (nyttiga) lunch, hur gott som helst, kommer no...

Av Jessica - 7 oktober 2008 11:21

grattis till elias, han fyller fyra år idag :) det blir kalas ikväll. just nu sitter jag bara och latar mig, har precis gått runt sjön. ska ta och hoppa in i duschen snart innan jag äter lunch. känner mig lite strandsatt idag, har ingen bil.. hmm, in...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards