Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Jessica - 6 oktober 2008 14:47

nu har jag varit en sväng på öb, unika hem och boom. gudmor ringde och hörde om jag skulle hänga med och det ville jag naturligtvis och även mor ville följa med. nu har jag äntligen precis sett klart på desperate housewives och väntar på herrn, men han verkar inte dyka upp än. har fortfarande inga planer för kvällen, får se vad som händer. tycker det är ganska skönt och inte ha några planer faktiskt, alltid blir det nått.
bananer är gott <3

Av Jessica - 6 oktober 2008 12:41

det känns alltid viktigt att få en bra start på måndagen för det känns som att måndagen symboliserar hur resten av veckan ska bli. så idag klev jag upp klockan åtta och och gick sju kilometer med mamma, åt sedan lite frukost. skjutsade mamma in till stan och på affären och nu sitter jag här och ser på desperate housewives samtidigt som jag äter lunch. (har gjort en liten paus nu för mamma suger damm så jag hör ingenting.) resten av dagen är, som så många gånger förr, oplanerad. johan skulle på garaget så det blir inte att vara med honom iallafall, får se vad jag ska hitta på. ska iallafall se på "stjärnor på is" som jag spelade in i lördags.

och imorgon blir det kalas. mina (förhoppningsvis kommande) barns kusin fyller år, 4 år har grabben blivit. han var precis nyfödd när jag och johan blev tillsammans sist, men nu har han blivit stor. vi var på barnens hus igår och köpte två paket, ett stort och ett litet, hoppas han gillar det.

på tal om paket så har jag faktiskt slagit in årets första julklappar idag. har köpt en till johan, en till mamma, en till mormor och en till morfar, fyra julklappar har jag alltså köpt! starkt jobbat. nu har iallafall mamma sugit damm klart så nu ska jag återgå till desperate housewives. take care.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards