Alla inlägg den 26 september 2008

Av Jessica - 26 september 2008 17:15

you mean more to me than anyone i ever loved at all.

and you taught me how to trust myself...

Av Jessica - 26 september 2008 09:55

en perfekt start på dagen. vaknade klockan sex av johans alarm, sprang iväg på toaletten och somnade om. hade min eget alarm på sju, vaknade till och stängde av det och somnade om igen, i sex minuter. då ringde johan och väckte mig. låg kvar några minuter innan jag klev upp och klädde på mig. läste öa och åt frukost och nu har jag precis duschat efter en fem kilometers lång promenad med mor och hennes vän, skönt. nu sitter jag här och bara njuter, kan det bli en bättre start på dagen?
- knappast.

idag ska jag åka på strömsknallen med gudmor och sedan ska vi nog se en film som jag laddat ned. sitter även och väntar på att greys anatomy ska bli färdigt så jag kan se det, det är några timmar kvar. jag ÄLSKAR greys anatomy. det är så fantastiskt bra, helt sjukt. även om jag sitter och gråter varje program men ändå, det är bra! och på söndag är det premiär för desperate housewives, ännu ett kärt program, så på måndag blir det en lååång väntan på det också. dagens lista får bli det bästa på tv...

det bästa på tv...

1 - grey's anatomy.

2 - desperate housewives.

3 - idol.

på bilden nedan ser ni för övrigt mig och min kära gudmor.
have a nice day!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards