Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Jessica - 13 juni 2008 16:26

min dag, som skulle bli så bra, blev plötsligt en hemsk dag...

min glädje blev plötsligt en fruktansvärd ilska.

min säkerhet på allt, försvann lika fort som den kom.

allt blev förstört, men vi tar nya tag, det löser sig ju, alltid.



ta min hand, håll den hårt.
släpp aldrig taget, även om det är svårt.
ge inte upp, det löser sig.
jag vet det, jag älskar dig.
så ta min hand, och håll den hårt.
ge aldrig upp, även om det är svårt.

jag älskar dig.

Av Jessica - 13 juni 2008 10:36

idag är en bra dag. jag känner det redan nu. idag ska jag vara glad. först och främst ska jag ta tag i saker som borde ha gjort igår. fast tack vare mammsen är hälften redan gjort. albumet är klart, alla kort (utom ett) är inramat, riktigt snyggt! nu ska de bara sättas upp, det blir ikväll. dagens schema är alltså först och främst att äta frukost.. alltid lika jobbigt, och tråkigt. sen bär det iväg till mormor&morfar, ska även ut till domsjö en sväng och se om jag kan få tag på medicin åt melwin, medicin mot noskvalster, igen... sen ska jag hem, duscha, fixa mig och hoppas att johan kommer hem i tid idag. har knappt träffat honom på hela veckan. tråkigt! och ikväll ska vi grilla, familjen.. sen blir det nog tidig kväll, johan brukar vara ganska trött så..


och nu är det helg, jag är ledig i fem dagar.. sen börjar jag jobba, ska bli skönt. trivs på jobbet, känner att jag gör någon nytta...


men nog pratat om jobbet, nu ska jag ta tag i min dag...

- mot frukostbordet!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards