Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

till salu ?

Av Jessica - 29 juni 2008 04:34

jaa, du är nog ganska till salu nu. jag har sovit drygt en timme i natt (3-4) och nu kommer jag absolut inte kunna sova mer. måste vakta dig, måste se att du andas.. kollar med jämna mellanrum. puh, du andas fortfarande. lugnt och stilla, nästan så att jag inte ser det. ibland måste jag kolla en extra gång. för att vara säker liksom. tänk om det skulle hända något, och veta att jag låg här bredvid men jag var för trött för att hålla mig vaken. huvva heller, aldrig livet. jag ligger vaken jag och vaktar. jag får väl sova imorgon. det finns annan tid för sömn. men just nu är inte tid för sömn.


men vad ska jag göra för att få tiden att gå? att bara ligga här börjar bli en aning tråkigt. har läst öa, satt igång en tvättmaskin (inte likt mig) och nu har datorn kommit fram. jag är faktiskt inte så trött, så det är inte problemet, problemet är att jag är uttråkad. jajust, jag har spelat sims på mobilen också, wiiiie vad roligt! hmm. neej, lite greys kanske skulle underhålla. jobbigt bara att jag inte riktigt ryms i soffan så jag kan inte sträcka ut benen. hoppas ni andra sover gott iallafall, och sov lite åt mig också. för här verkar det dröja innan man kan sova lugnt...

 
 
Ingen bild

sojf

29 juni 2008 12:19

hej darl. jag tänker ha en pojkfri dag idag. vill inte veta vad som hände igår. kan du fatta att de hellre är ute och super än att vara med oss? dags att söka nytt ;) *skojar* Stor kram till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 oktober 2008 16:18

www.aromat.blogg.se

Av Jessica - 9 oktober 2008 17:45

jaa, ett tag framöver tänker jag dubbelblogga. www.aromat.blogg.se kika gärna in :) ...

Av Jessica - 8 oktober 2008 11:05

http://www.youtube.com/watch?v=1kwEwLdgYnk

Av Jessica - 8 oktober 2008 10:56

fy faan vilka vidriga människor han tar dit ibland. just nu sitter jag och kollat på en hallick som väger säkert 200 kilo och står där utan tröja och äcklar sig, bläää! men jaa, jag kollar ju frivilligt men ändå. huvva, nu har jag bytt kanal. tror at...

Av Jessica - 7 oktober 2008 12:48

just nu sitter jag och ser på providence, ganska roligt program faktiskt. funderar på att se en film nu, vet bara inte riktigt vilken. har några alternativ, får se vad det blir! har ätit världens godaste (nyttiga) lunch, hur gott som helst, kommer no...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards