Direktlänk till inlägg 25 september 2008

igår.

Av Jessica - 25 september 2008 09:00

igår hann jag med mycket. först jobbade jag 7:30 - 12:30, gick till och från jobbet :) gick hem och hämtade melwin och åkte på affären för att köpa kex och gott till grabbsen.

på vägen hem från affären såg jag en hund springa lös på en parkering, (en olycka hade kunnat vara ett faktum både för hunden och för mig, min vändning var inte den bästa). hoppade ur bilen och gick lite och kollade vad hunden gjorde. på parkeringen stod en bil med en dörr öppen, kändes mystiskt. gick och hämtade melle's koppel som jag hade i bilen (hunden hade ett eget halsband), och gick till hälsokostbutiken, som var den närmaste butiken. jag öppnade dörren och fråga om det var någon där som ägde hunden som jag hade i koppel, och mycket riktigt där var hon. hon visste inte riktigt hur det hade gått till men antagligen hade dörren inte gått riktigt igen och hunden hade hoppat ur bilen, hon tackade så mycket, och jag kände att jag gjorde dagens goda gärning.

jag fortsatte min färd och hämtade I och E, johan's systers söner. vi skulle till stora lekparken i stan. vi började med att åka dit, fikade lite i lekparken och åkte sen på sibylla där de fick varsin glass. stannade en stund i den lilla lekparken utanför sibylla för att sedan åka tillbaka till stora lekparken i stan. när parkeringsbiljetten gick ut efter drygt två och en halv timme var vi tvungen att lämna lekparken, så vi åkte och sa hej hos mormor (min svärmor) och efter det åkte vi hem. fick pussa lite på söta A som var för liten för att följa med till lekparken, men när hon blir större får hon också följa med.

på kvällen var jag med mitt hjärta, vi åkte på affären, gjorde smoothie och såg på idol. sen gick vi och la oss, såg lite på mythbusters innan vi somnade. en bra och händelserik dag. PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 oktober 2008 16:18

www.aromat.blogg.se

Av Jessica - 9 oktober 2008 17:45

jaa, ett tag framöver tänker jag dubbelblogga. www.aromat.blogg.se kika gärna in :) ...

Av Jessica - 8 oktober 2008 11:05

http://www.youtube.com/watch?v=1kwEwLdgYnk

Av Jessica - 8 oktober 2008 10:56

fy faan vilka vidriga människor han tar dit ibland. just nu sitter jag och kollat på en hallick som väger säkert 200 kilo och står där utan tröja och äcklar sig, bläää! men jaa, jag kollar ju frivilligt men ändå. huvva, nu har jag bytt kanal. tror at...

Av Jessica - 7 oktober 2008 12:48

just nu sitter jag och ser på providence, ganska roligt program faktiskt. funderar på att se en film nu, vet bara inte riktigt vilken. har några alternativ, får se vad det blir! har ätit världens godaste (nyttiga) lunch, hur gott som helst, kommer no...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards